03 oktober 2008

Godmorgon, utan god

Nu har jag precis borstat tänderna, och fått på mig kläder. Samt ätit en inte så stadig frukost. Jag vaknade sjukt tidigt idag, av mig själv, och innan klockan. Sånt får inte hända.

Jag ska snart köra till skolan, skriva samhällsprov och sedan köra hem igen vid 11 tiden. Är det inte en slapp och underbar fredag? Wäll, den kunde varit underbar om det inte hade varit för att jag ska jobba ikväll, det vill säga mellan 16-22. Hoppas det är några roliga som också ska jobba ikväll.

Igår var Jennifer här hemma.
Jag såg mitt första avsnitt av Idol och som vanligt pratade vi om allt.
Hon är bra hon! <3

Fick lite en smärre tidspanik igår också.
Jag måste träffa alla mina nära innan jag åker iväg!

1 kommentar:

Anonym sa...

(svar)
Ja, nu när man har lagt ner så mycket pengar på Sims 2 så känns det lite dumt att bara sluta spela det till förmån för Sims 3. Samma grej hände i alla fall mig när jag bytade från Sims 1 till Sims 2. Så mycket pengar jag spenderade på Sims 1, och nu bara ligger det och samlar damm. Jag kommer antagligen inte köpa Sims 3 i första taget. Väntar nog tills priset har gått ner, och om dom har planer på en fjärde sims-serie då så kanske man struntar i trean helt. :)
Tack för kommentaren förresten.