26 juni 2008

Happy me, ooh happy me

Först av allt: Jag är så förbannat glad av någon anledning!

Idag har jag varit ledig, och jag har haft fullt upp.
Först så gick jag upp, sov faktiskt ut lite idag. Sen gjorde jag mig iordning, tog bilen och drog till Karlskrona. Där fixade jag med mina två skoproblem. Det ena löste sig enkelt och bra. Det andra gick det sämre med, fyfan för dinsko. Jag är sjukt besviken på dom! Fy.


När jag kom hem till Karlshamn igen så packade jag mina grejer och drog till gymmet. Oh. Det kom in en så sjukt snygg kille och jag visste inte vad fan jag skulle göra, haha. Han var sådär riktigt "tappa-hakan-ner-i-golvet-och-dregla-snygg".. gud.

När jag kom hem så kom jag på att det var torsdag, och att det skulle vara handbollsträning ikväll. Okej, tänkte jag. Så nu har jag bitit ihop och lirat lite beachhandboll med Gänget. Kul, som väntat, och det gick faktiskt rätt bra. Åhus blir roligt!

Nu ska jag duscha, sen ska jag till Coop och köpa hårfärg. Imorgon ska jag jobba, sen blir det gymmet och tillslut Harry's med ett skönt gäng!

Det är Eme som signar ut, slut.

Inga kommentarer: