21 april 2008

A new week

Hahahahaha! Hemska upptäckt. Okej, det är väl inte farligt så, men jag fick panik och det skrämmer mig lite granna. I do care 2 much. Berättar jag, känns det som om folk kommer skratta. Det är pinsamt på något sätt. Väldigt pinsamt.

Hur som helst så är jag iskolan nu. Vi har lunch och jag har varit och ätit på stan med två av mina godingar, Jonas & Krook. Det var la trevligt, mättande.. och lite för mycket i matväg.

Har soundtracket till Transformers i öronen nu. Det är så himla bra och jag kan lyssna på det om och om igen utan att tröttna. Bara det... jag har inte tagit mig tid till filmen ännu.

!14:40 blir dödstid för min piercing. Fick ingen tid på förmiddagen som jag hade hoppats, men det får gå. Den ska bort och det ska knölen i min hals också. Jag hoppas bara det är en vanlig varbildning av något slag.

Kram, E.

Inga kommentarer: