20 april 2008

Preliminär frihet

(51 dagar kvar till sommarlovet!)

Lagom chillig kväll, och dag i helhet. Som ni vet så har jag inte gjort något speciellt, förutom att jag har skaffat mig fler dåliga vanor. Jag har faktiskt haft lite ångest också, för jag har inte gymmat på väldigt länge nu, och måste ta tag i det nu i veckan.

Jag var i och för sig ute och körde lite bil med pappa, men jag hatar solen när man ska köra bil, så jag höll på att krocka med en bil. Tur att snubben jag utsatte för detta inte blev arg... dock skrattade han åt mig, haha, det gjorde pappa med.

Ikväll har jag varit ute med Jonas en sväng. Jag kände att jag behövde gå ut en sväng och sträcka på benen med någon social, då är han super. Dock alltid super. Vi gick en sväng och så hamnade vi nere vid havet. Massa prat. Trevligt som vanligt!

Nu har jag kollat klart på tredje säsongen av Sex and the city och jag lyssnar nu på Nordman. Jag växte upp med musik av honom, så jag har alltid tyckt om honom och kommer väl antagligen alltid göra det också. Dessutom har han en hes, mysig röst på något vis!


Godnatt? No. Kram, E.


ps. Jennie, vi måste ses snart! <3

1 kommentar:

Jennie sa...

Åh Eme... Söta människa! Jag ska kidnappa dig upp till Göteborg nån dag, och sen kidnappa ned mig själv. Jag bestämmer, här och nu, att vi ska träffas innan sommarlovet. Sådetså!

-hjärta-