21 juli 2008

Fuck em' all

Jag vet inte vafan jag ska skriva inatt.
Jag vill kunna skriva av mig det här, men det känns som om jag blottar min själ då. Det har jag lovat mig själv att jag ska sluta göra för ovärdiga människor, männiksor som inte är värda att få veta någonting om mitt inre.

Det var bra, allt var bra, för en period, sen hände det någonting. Ja, jag tänker skriva i gåtor hela inlägget, så var förberedd på det. Hur som helst, det finns bra människor, och så finns det dåliga.

Det finns fortfarande dom som inte hör av sig, även om det är så mycket ståhej om hur värdefull man är, och hur bra man är på alla sett - en stjärna kan ingen missa, eller?

Det finns dom som är så bländade av sig själva att dom inte ser vad som händer med människor. Hur människor antingen försämras eller förbättras. När folk är så pass blinda så spelar det ingen roll vad man gör för dom, eller för själva situationen, för den varken uppskattas eller uppfattas.

Och nu mår jag illa.
Konstigt och rörigt inlägg, men jag bryr mig faktiskt inte.

- -

Nu ska jag prata med Jennie, massor. <3

1 kommentar:

Jennie sa...

Vi pratade länge, och mycket. Och jag kommer ner till dig efter Grekland baby, om du vill det då.

Och ja. Fuck em all.