31 juli 2008

Lay your love on me

JAA! Jag har fortfarande en speciell kälek till Tobias Sammet, och en försvinner inte.

Oj, nu var det längesedan jag skrev ett inlägg, men jag har verkligen inte kännt för det. Jag har haft så mycket annat att pyssla med och stå i.

Jag har fått väldigt mycket gjort nu på sista tiden ialla fall. Som nog är bekant för alla som har följt mitt liv jävligt energiskt så ska jag åka till Indien i oktober. Oh, det kommer bli så bäst! Hur som helst.. inför en sådan resa så är det mycket som skall fixas. Vaccination, pass, visum, reseväska, packa, kontrollera biljetter och så vidare.

Vi har ialla fall skaffat oss reseväska, pass och så dag skickade vi visumet till The Embassy of India, i Stockholm. Så eftersom det är lågsäsong nu, så kommer det nog gå ganska så fort att få det beviljat. Well. Eftersom vi kommit så långt så är självklart passet också fixat. Det är sjukt hur mycket jag längtar alltså..

Vaccionationer i september och oktober sen, vilket jag inte ser fram emot riktigt :b


Okey, what more to say liksom. Ikväll ska vi grilla, det ska bli gott. Jag ska missbruka potatissallad - mums!

Jag tycker att Jennie kan komma hem till Sweden igen och ner till Karlshamn. <3

- - -

Nej, detta funkar inte längre. Jaglägger ner för ännu ett tag. Pusshej.
Följ mitt liv på http://emsey.bilddagboken.se , eller något.

Inga kommentarer: