04 juli 2008

Thank god, it's friday!

Äntligen lite helg!

Idag var det tänkt att jag skulle kört och hälsat på mina kompisar på veterinärstationen, men jag sov för länge för att hinna med det i min dagsplanering. När jag väl vaknade så låg jag kvar i sängen och kollade på film. När den var slut så gjorde jag mig iordning och körde in till stan. Jag tyckte jag behövde en ny dvd som kan läsa allt, så jag köpte en. Så.. nu har jag en dvd som skall läsa allt som finns att läsa, förutom Blue-Ray då.

Jag ska köpa en ny tv också har jag tänkt. Jag kollade i alla elektronikbutiker i stan och så vad som finns. Tror jag kommer köra på en Samsung även när det kommer till tv, men det blev ingen idag.. men säkerligen på måndag.

Nu har jag duschat, ska snart börja göra mig iordning.
Senare skall jag och min powaHH-fluga dra ner till Sölvesborg. Let's party!

Inga kommentarer: