20 april 2008

I lågornas sken

Trevlig kväll. Jag cyklade in till stan innan 20:00 och köpte marsmellows, en mer och en banan. När jag kom ut ur butiken så ser jag min hund, Nora.. sen kommer mamma, pappa och Kira också. Småpratade lite innan jag begav mig vidare. Saknade sällskap, så jag ringde Jennie som verkligen inte hade tid med mig för att hon färgade håret. Bu.

Mötte upp Jonas först som hade gjort upp en eld, haha. Senare tillkom Jennifer också. Efter vi eldat lite vita mjukisar så körde vi in till stan och tog en varm dricka på Bönan. Därefter drog vi hem till Jonas och glodde på film, 'The day after tomorrow'. Bra.

Nu sitter jag på mitt golv, som är obehagligt hårt just nu. Jag luktar rök och alla mina kläder ska i tvätten. Jackan har jag hängt ut på vädring. Jag tänkte ta en dusch och vrålglo på några avsnitt av Sex and the City. Jag har nog passerat trött-stadiet...

Kram, E.

Vissa saker är inte menade att hända, eller till för att återske. Kom ihåg det.

Inga kommentarer: