22 april 2008

Svenska B

Just nu har vi lunch. Fast om några få minuter så börjar dagens andra och sista lektion, Svenska B. Vi ska typ få veta hur det gick på våra tal och allmän information om morgondagens 5timmars skrivning. Fy. Sen slutar vi, och då ska jag möta upp en kompis istan och umgås. Tror det blir något käk, vilket är bra eftersom det var fisk till lunch nu i skolan.

Jag mår rätt okej. Lite smått trög i huvudet och allmänt lurtrött, men det kommer gå över. Jag fortsätter knarka antibiotika och ipren.

--

Sweden Rock Festival 2008
Kan jag inte få den nununu?! Jag är pepp!
Framförallt på:
Avantasia (t.sammet)
At the gates
Coheed & cambria
Sabaton
Sonic syndicate
Avatar
Volbeat

+ sjuu-u-u-uukt många fler!

1 kommentar:

sophie sa...

Poison med TACK! :D
men gyyd, vi kmr ha skoj babe