20 april 2008

Sunny sunday

Åh, jag hittade en jättegod blåbär/hallopaj i kylskåpet. Det är söndag och den satt riktigt fint. Mamma kan det där med att baka.

Det är fantastiskt härligt väder idag, ialla fall när man kollar ut genom fönstret. När jag väl var ute så blåste det en del, och det tycker vi inte om. Ja, jag är fortfarande inne och jag sitter fortfarande i min säng. Egon är också med, han ligger på min mage.

Jag har Sex and the City igång också. Det är sjukt bra och det var nog farligt att jag köpte hela boxen med alla 6 säsongerna för jag är helt fast. Fast det är ju söndag, och då behöver man inte göra nytta alls.


Jag borde köra en runda med bilen senare. Jag ska höra med pappa och se om han kanske vill köra med mig, eftersom jag inte lyckats få köra upp ännu, men jag väntar på det. Jag vill mest bara ha mitt förbannade körkort nu.

Snälla, kasta iväg mig och låt mig slippa Sverige.

Inga kommentarer: