22 april 2008

Sonic Syndicate - Denied <3

Ah. Vi fick sluta tidagre idag, så istället för att gå runt på stan och vänta på Jennifer så gick jag ner till hennes praktik. Satt i receptionen och kollade på film tills hon slutade. Sen gick vi och åt, sen tog vi en glass på torget också. Mysigt! :)

Jag kom nästan precis hem. Jag har lättat på mitt hjärta. Faktiskt, patetiskt nog, så känns det mycket bättre nu .Jag ska nog egentligen inte känna något, men nu är det okej ialla fall. Haha.

Jag och pappa ska om en stund köra till Coop där jag ska handla snacks och läsk till morgondagens nationella prov. Tur att man får ha sådant med sig ialla fall, & skönt att jag inte är något vidare nervös. Vad jag vet så ska jag inte hitta på något efter skolan imorgon. Någon som vill göra något kanske? ^_^

Kram, E.

Inga kommentarer: