30 april 2008

Valborg

Nu sitter jag iskolan. Det kändes som om det var längesen jag gjorde det sist. (45 minuter i måndags bara, annars inte sen förra veckan.) Vi har foto och vi sluat för dagen klockan 11:15. Då ska jag prata med vår biträdande rektor om ergonomin.

Det som suger idag och gör att det är helt meningslöst att dra hit är att vi inte har några kameror för dom har treorna i Irland. Så jag kan inte fota de sista bilderna till mitt arbete. Att sitta fast >_<

- -

Det är för övrigt Valborg idag, och de flesta jag känner ska ut och festa, grilla och tälta. Inte jag dock, jag ska jobba mellan 16-22. Det känns både bra och dåligt. Dels kommer jag tjäna pengar, dels så missar jag en härlig/softig grillning med polarna.

Jag sitter och lyssnar sönder Devil in the Belfry.mp3 utan att tröttna på den och bokstavligen lyssna sönder den. Den är så jävla bra. Tobias är gud. Min gud. Ahw.

Inga kommentarer: