26 april 2008

No sun for today

Igår kväll var jag ute en sväng med Jonas. Vi hängde ute ett tag, sen meckade vi en film och drog hem och kollade på den. Scary Video 5, som jag tyckte var dålig :b

När jag kom hem så var ju jag pigg eftersom det var så satans kallt ute och jag cyklade hem. Så jag tog en dusch och så kollade jag på några avsnitt av Sex and the City. Sen somnade jag som en stock.

- -

Min latop vägrar samarbeta med vårt trådlösa nät, så nu sitter jag här och fular mig med det mobila bredbandet. Bra reserv.

Jag ska faktiskt snart köra och jobba, vilket jag inte alls är sugen på. Idag är en sådan dag då jag vill ligga kvar i sängen, se på film och bara chilla. Istället ska jag jobba hela dagen, 10-18. Det är dock riktigt goa pengar.

Ikväll får jag se vad jag känner för.


Jag önskar att du var den för mig, den som jag är för dig.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Lalala.

Anonym sa...

tack för senast:)