15 juni 2008

BBQ in Stilleryd

Jahaja, då var klockan lunchtid dagen efter.
Igår bjöd jag in till grillfest här hemma på tomten. Till en början så var vi inte så många, men sedan ramlade fler och fler in. Det blev en riktigt trevlig kväll, och det var rejält ös på folk - precis som det ska vara när det är party!

Imorse vaknade jag upp klockan 07:00 någongång då jag hade sovit i drygt 4 timmar. Jag gick faktiskt ut på tomten direkt och började städa undan. Det såg självklart ut som fan, haha, men det gick fort att städa undan. Nu är tomten ren ialla fall. Tack för städhjälpen, Sebbe och Lenny.

Faster och hennes sambo Jörgen kom förbi med motorcykeln. Jörgen är coolast. Snackade lite skit, sedan så åkte dom vidare mot Mörrum. Jag måste åka bort till dom i Ronneby. Hälsa på, bada, leka med klunsen Milton och sådär.


Jag ska duscha och få ordning på mig själv nu, senare ska jag jobba.

Inga kommentarer: