29 juni 2008

"I thought someone believed in me."

Det är sjukt. Jag är sönder. Inatt kunde jag inte sova för att jag var uppe så länge natten till lördag. Nu, för ungefär två timmar sedan så vaknade jag av min förbannade hosta. Jag förstår inte varför den inte försvinner, eller vad jag ska göra för att den skall försvinna. Den är smärta över mitt bröst, i mina lungor och min hals.

- -

Hur som helst. Igår var bra! vid kvällningen så kom ett par vänner hit. Jennifer och Linnea. vi såg på film, Juno, och så sjöng vi en hel del Singstar. Haha, det var roligt. Bra brudar det där.

När mamma kom hem så gjorde jag varma mackor till oss. Sjukt goda blev dom. Frida ringde också, så när jag hade käkat och klockan var 02:30 ~ så körde jag in till stan och lekte med henne & Lenny. Haha, Lenny var full, men det var trevligt ialla fall.

- -

Nu ligger jag i min säng och kollar på Tristan & Isolde. Det är en mycket bra film, men en otrolig sorglig berättelse. Nu skall jag kanske äta frukost och sedan slappa. 8 timmars sömn på 2 dygn, jag orkar inte göra något känns det som.

1 kommentar:

Anonym sa...

du har inte testat dig för lunginflammation? :(

det brukar ju oftast vara så att om man inleder sommaren med att vara sjuk eller förkyld så håller det i sig :/