14 juni 2008

Godmorgon!

Även om jag gjorde mig en god frukost som bestod av två stycken knäckebröd med ost och Ramiro på, så gick det knappt ner. Jag är inte alls sugen på mat.

- -

Igår ialla fall. Jag jobbade, varav två arbetstimmar satt jag i möte. "Bättre affärer".. Lagom vuxet va? ._. När jag kom hem, satte jag och pappa upp ett partytält. Efter många om och men så var vi klara och jag tror det kommer bli skitbra att ha det uppe ikväll. För ikväll är det BBQ som gäller!

Senare så begav jag och min kära vän Sophie oss till Långasjön och badade. Eller, det var ju tanken, men det blev mest pippifågelbad av det.

Kvällen slutade ute i Matvik med Criminal Minds och glass med jordgubbar. Det är sommarkänsla på det, och nu ska jag bege mig till badrummet, spraya håret & sedan köra till älskade COOP!


- -

Still... Why do we always sacrifice the beautiful ones?

Inga kommentarer: