11 juni 2008

Wed-nes-day!

Any color you like, as long as it's black.

Okej, jag är fortfarande inte riktigt återställd. Jag lever i någon typ av dimma och gör ungefär det jag ska göra bara, utan att känna efter. Satte igång med att jobba efter mitt "vuxen-schema" i söndags när jag kom hem ifrån Rocken. Jobbat varje dag fram tills nu, vilket känns hur okej som helst.

Samtidigt som jag jobbar rätt mycket så hinner jag me att ordna med lördag. Jag vill att lördag ska bli bra, och att att minst klassen dyker upp. Okej, det är ingen stor grej, men tror det kan bli både trevligt och roligt. Vi får se hur det slutar helt enkelt ^^

Sammet. Tobias Sammet. Det är nog den ända man jag går runt och tänker på just nu. Jag sjunger, jag nynnar och upprepar konserten i huvudet hela tiden. Han och hans band är guld.


Fan, vädret är scizzo idag. Jag älskade att det regnade innan idag, men bara om det skulle sluta vara cpigt väder, men det har inte slutat. Det är regn, moln och sol om vartannat. Åh, jag och en kär vän som hade stora planer på att ge minigolfbanan en rejäl omgång. Suck* En annan gång.

Nu ska jag slänga mig på sängen och kolla på film!
Kanske borde man åka och bada ikväll? Långasjön, någon? Hör av dig.

Inga kommentarer: