25 juni 2008

Freetime

Sådär, nu har mina arbetsdagar gått. Faktiskt rätt fort också, vilket är toppen. Ikväll efter jobbet cyklade jag och Sandra till gymmet och avverkade ungefär en timme där. Satt riktigt fint faktiskt.

Tänkte ta gymmet en runda imorgon bitti också, och jag ska försöka vara där innan frukosten för det är då man bränner bäst, höhö. för övrigt så är jag ledig imorgon och tänkte köra bort till Karlskrona en sväng. Dels för att fixa problemen med mina skor, sen skall jag nog bara strosa runt lite i allmänhet. Förutom det där så är min dag inte det minsta planerad, får se vad som händer.

Innan idag var jag förresten på Ikea med mamma en sväng. Lite grejer kom det med hem, som vanligt. En till hylla, ett nytt tavelmotiv, bokstöd som i mitt fall skall bli filmstöd och så ett ljus. Ikea är kul.

Nu ska jag fixa lite här i mitt rum, sen ska jag också sova. Tjo!


Besviken på dig som fan, bara så du vet.. och snälla, ta åt dig.

Inga kommentarer: