24 september 2008

Flyt

Ja, det är vad jag har nu. Känns bra! Nu ska jag bara hinna med att fixa allt som ska fixas i skolan innan jag åker iväg. Jag har denna veckan(39), sen 40, 41 och 42 på mig, sen måste det vara klart. För.. tadam, vecka 43 åker jag iväg, och är iväg i 3 veckor. Ska bli skönt att komma bort. "Dä ä bar å njut!"


Hur som helst.
Nu är mina pälsförklädda favoritpojkar glada, för nu har dom fått rent och fint i sin svit, samtidigt som dom fick springa runt på gräsmattan och äta gräs och klöver.

Nu blir det snart käk, sedan ska jag vara duktig och göra nytta.
Sebbe kunde inte ses idag eftersom han vaknade sjuk imorse. =/
Tråkigt, men jag fick en till-godo-check ialla fall =D Haha.

Jag ska nog röra på mig ikväll.
Det känns som om det skulle vara väldigt skönt.



Vad är dealen med attityden? Lesssssss. Heeeeeeeeeeeeej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, det är så kul att få uppskattning för det man gör :)

/ En tjej i storstan