22 september 2008

För vi ska ta studenten!

Idag är det verkligen höst på riktigt. Det är grått, det småregnar litegrann, löven håller på att byta ut färgen och det är fruktansvärt kallt, samt blåsigt. Jag klagar inte, jag gillar det. Synd bara att det duggar. Jag är höstigtklädd också med stövlar, strumpbyxor, kjol, topp och en kofta, samt en sjal. Kläderna går i svart och senapsgult, med silverassecoarer. Jag gillar hösten.

Fotot imorse gick väl skapligt, tror jag. Alla var avklädda som vi skulle vara ialla fall, men jag tror att bilden i sig blev väldigt tråkig.

Det var sjukt drygt att sitta på lektion idag ialla fall. Psykologi, som är roligt i vanliga fall, blev ne mardröm. Jag satt och blev knäpp på all inlärningspsykologi. Kan ju faktiskt berott på att jag är dassigast någonsin, med en näsa som rinner och ögon som är svullna och röda. SÖT jag lär vara!

Sedan kom två tjejer ifrån ABC-gruppen med studentkläder och studentmössor, samt assecoarer i alla dess former. Jag har beställt min studentmössa - det känns helt overkligt. Fick pimpa den hur vi ville, fast min blev rätt så enkel. Sen beställde jag lite annat också. Kosta vad det kosta vill? Ja, det känns lite så. Detta är once in a lifetime liksom.

Nu sitter jag och knarkar vicks blue, det är lagom uppfriskande. Senare blir det mat. God mat! Därefter så ska jag plugga undan psykologin, jag har mycket lättare för att jobba med instuderingsfrågor på hemmaplan. NU ska jag pysa ut till mina lurviga favoritpojkar och se vad dom har för sig. <3

Well, jag skriver nog senare igen.

Inga kommentarer: