19 september 2008

Thank god - it's friday!

Det är en kall, grå morgon.
Jag är fredagsfin med klänning och strumpbyxor. Det är kul att vara fin, man mår bättre på något sätt när man lägger ner lite tid på sig själv sådär. Kommer nog dock bli kyligt om benen - hy!

Pappa är snäll och kör mig till skolan så att jag slipper stå och vänta på bussen i kylan, plus att jag slipper bege mig så förbannat tidigt hemifrån.

Just ja, det är samhälle som väntar på mig i skolan. Det löser sig. Innan jag ens ska tänka på att bege mig till skolan så blir det frukost, - det ska bli gott!

Jag tog för övrigt bort min läpp-piercing igår. Ni vet den som jag hade i underläppen? - Ja, den är borta nu. Visst, det har inte läkt ihop ännu, och jag har inte bestämt mig, men det känns inte som om jag kommer sätta i ringen igen, men vi får se. Det är skönt att vara utan den i alla fall.

P.S det är ingen som vet varför det står att alla mina inlägg publiceras 16:22 18 september 2008, oavsett datum och tid?
- Det är löst, tack för hjälpen!

Inga kommentarer: