18 september 2008

Samhällskunskap

Vi har test på partipolitik, demokrati och statsskick imorgon, och det var längesedan vi gjorde instuderingsfrågorna till det här testet så jag kollade igenom dom lite lätt bara nyss, och det ska nog inte bli några som helst problem att genomföra morgondagens tidiga morgon. Latt match, eller något.

Jag tycker att min förbannade TV ska fungera och sluta vara cp. Förstår ju inte vad som kan ha hänt med den, så plötsligt. Det värdelösa är ju att det inte blir film på länge. Det är ju filmväder!

Nu ska jag plocka ihop alla pappren som jag har slängda runt omkring mig här i min säng, och sedan gå upp för att ta en lång och varm dusch.

Imorgon efter lunch, eller till och med tidigare om vi har tur, så bär det av till Kristianstad med favorit! Det är även några tjejer till som ska åka med oss ner, däribland Miko, men sedan ska dom på annat håll. Jag ska ialla fall på skojakt! Jag vet inte vad jag är sugen på, eller vad jag borde skaffa mig för några skor till hösten/vintern. Vi får se vad som, och om något, faller mig i smaken.

Innan jag ska sova så blir det nog en kvällsmacka med gott te, Kola Karamell. Godnatt, skriver av mig mer imorgon.

Inga kommentarer: