22 september 2008

Fullt upp!

Godmorgon. Sovmorgonen kunde suttit fint om jag inte hade vaknat stup i kvarten och hostat och snorat. Det är jobbigt som fan att vara såhär förkyld. Jag gick upp för 20 minuter sedan.

Jag ska strax göra mig iordning och sedan äta frukost. Tur att mina föräldrar lämnade den ena bilen hemma idag så att jag slippper cykla eller gå i regn.

Det första som händer när jag kommer till skolan är SPEX-fotot, som man får ta när man går tredje året. Vi ska köra på "vi har flyt", som dom kom fram till förra veckan när jag var borta. Så jag får inte glömma att packa ner bikini, shorts och cyklop ^^

Därefter blir det psykologi a, vilket som är ett kul ämne och antagligen så går tiden fort. Sen tillslut så blir det studentmöss-provning. Jag längtar till studentdagen.

Efterskolan så vet jag inte om jag ska ta en runda bortom Karlskrona, eller inte. Det beror på lite. Gör jag det inte idag så lär jag göra det imorgon istället. Vi får se..

/ Em <3 Sonata

Inga kommentarer: