21 september 2008

Saturday night light

Ändrade planer för att folk är kind of jobbiga ibland. Inte för att mina andra planer blev till det sämre, absolut inte. Lämnade mina föräldrar och deras grannfest här hemma på landet och körde in till stan, till Frida. Vi åt lite mat och såg några filmer (Fred Claus, och sen Felon, som jag verkligen rekommenderar!). Brabrabra kväll! <3

Jag ska strax kila upp till den övre våningen och ta en varm dusch. Sedan blir det till att krypa ner i min säng och sova. Jag ser fram emot att få sova ut, kommande söndagsmorgon.



- - -
"Hans älskarinnas ögon skriker avsmak, då hon vänder sin blick mot mig. Den byter skepnad direkt då jag dyker upp i hennes sikt. Hur kan hon veta? Jag frågar mig själv, har hon sett oss byta blickar, leenden eller hur vi gått omvägar för att stöta på varann? Kicken av adrenalinet, spänningen och förbudet. " - XXX

Nu ska jag bege mig. Först ska jag gosa om Kiddo som ligger utanför mitt rum och är helt luddig och bara väntar på att jag ska få köra ner mina kalla händer i hennes varma päls. Heh. / Em - fri till 100!

Inga kommentarer: