28 september 2008

You're fucked in every way

Nygamla guldkorn: Rammstein & Korn.
Jag kan inte säga det bättre än J: "Rått och barskt och hett!"

- -

Jag har inte uppdaterat på hela helgen nästan.
Varit i helt andra världar & haft annat för mig hela tiden.
Men helgen har varit lugn, och bra.

Fredag:
Spel och mys hos F med hennes mamma + sällskap.
Jag och G förlorade rätt så hard, men det var trevligt!

Lördag:
Sov ut. Fastnade vid datorn, och spelade bra länge.
Sen kom jag på att "visst fan, jag ska ju jobba". Så jag
fick slänga ihop kläder och mat och sedan köra ilfart!
Det gick bra att jobba! Kul att träffa arbetskamraterna.

Söndag:
M & P drog med mig som chafför till Fjälkinge, till EKO;-.
Dom hittade lite smått & gott, och det gjorde även jag.
Väl hemma blev det käk och datorn/spel igen :$$
Vid halv 8 tiden tog jag på mig kläder och gick ut en runda.
Det var skönt. Jag har trotsat min rädsla också!

Grey's nu.

Inga kommentarer: