20 september 2008

Weekend, I love you like gold

Oj, vad skönt. Jag har inte skrivit blogg sedan igår morse, och jag har heller inte ens suttit vid datorn sen dess. Det är skönt att inte sitta här, det är skönt att pyssla med annat.

Igår fick jag mvg på samhällsprovet. Man blir alltid så glad! När vi hade skrivit provet så fick vi ( jag, Frida och Miko ) sluta, eftersom vi är klara med vårt grupparbete i samhällskunskap a. Vi tog därför bilen till Kristianstad. Miko och hennes kompis gick på sitt håll, och jag gick med Frida på ett annat håll. Åt en smaskig frukost på ett café. Därefter var det stöveljakt. Jag hittade ett par stövlar ute på skopunkten - dom var verkligen snygga! Sen köpte jag lite annat smått och gott som ett halsband till mig, och ett till mamma, öronhängen och ett par strumpbyxor. Jag är nöjd!

Kvällen tillbringade vi tillsammans. Vi såg på film och åt syndigt. Tråkigt nog drabbades jag av en sjuk huvudvärk och fick åka hem tidigt. Antagligen behövde jag sömn. Mysig dag och kväll, ialla fall!

- - -

Idag har jag jobbat, 8- 14. Ikväll blir det ändrade planer. Nu ska jag bege mig ifrån datorn ialla fall, och se på en film eller så.

/ Eme- utan läpppiercing.

Inga kommentarer: