29 september 2008

I play a note, but hear no sound

Saturday I love you like gold
Not like the Monday, you pass like a ghost.


Måndagen känns alltid som en svart evighet.
Jag hatar måndagen.. varje, varje vecka.

Dock tog jag lite sovmorgon idag. Egentligen dumt,
men jag har ordnat upp det med min lärare, så det
kommer lösa sig, till och med innan jag åker.

Nu har jag precis bäddat rent i min säng. Det kommer
bli underbart att sova ikväll. Nublir det mammas GODA
pannkakor. Jag är hungrig, så det kommer sitta fint.

Kvällens 2do:
Ut och gå en runda en stund efter maten
Läsa lite på matte c, som jag har prov på imorgon
Duscha, och sedan sova så tidigt som det går.

2 kommentarer:

Andreas sa...

Lycka till på matteprovet :) det kommer gå galant!

Anonym sa...

Heeej!

Jo bilar i sims2 kommer bara med nattliv.

Det är svårt val det där med vilka expansioner man ska köpa. Alla har ngt man vill ha. Jag har provat näästan alla (inte jorden runt och arbetsliv) och tycker om alla men har just nu bara fritid och lägenhetsliv installerade. Min dator är inte jättebra så spelet segar för mycket om jag har fler installerade :(

Ha det fint!