03 maj 2008

1044 Lördag

Nu har jag vaknat, helt av mig själv. Det var ju inte riktigt det som var meningen. Jag ville ju sova ut idag för det är sällan jag får göra det annars, och idag hade jag tid till det. Bajs.

Well. Jag är lycklig, för den 16-18 maj så blir det nog Göteborg! Förhoppningsvis med bil, annars blir det nog minsann tåget. Och jag tror det kommer bli bäst!


Idag ska jag städa hos djuren. Det är allt jag vet. Ialla fall innan jag ska börja jobba. Jobbar kvällen idag, 16-22. Det känns segt, och när jag kommer hem ska jag bara chilla. Jag ska ialla fall inte ut som ett par vänner till mig ville få med mig på.. ^^

I mitt paradis så är det just nu blå himmel och några enstaka moln med 32 GRADER! Kan inte någon bara slänga iväg mig dit?!

I hetluften just nu:
Uppkörning
Vårruset
+ Gbg (a)

Fiskarna
Den verksamhetslust du nu känner stimulerar hela din ­till­varo.
Kanske är det resor som lockar mest.

1 kommentar:

Jennie sa...

Du kommer hit du kommer hit du kommer hit... Raring, vi ska ha det så kul! :D