25 maj 2008

Just a check

Okej, jag vet inte riktigt vad jag ska känga fram just nu. Jobbet gick i alla fall bra, även om det var segt och tiden gick sakta. När jag äntligen fick sluta så körde jag och tankade, och när jag kom hem så slängde jag mig i sängen och somnade omgående. Jag sov fram tills vi skulle käka, vilket vi gjorde för en stund sen.

Status: Halsen är fortfarande helt kass, även om det inte är morgon. Jag får ondare och ondare i den, och ingen fattar varför. Jag käkar tabletter men det funkar inte. Det blir nog sjuka imorgon igen.


Nu ska jag städa hos djuren, sen blir det annat. Kanske städa undan röran på mitt rum, som alltid kommer tillbaka efter det att jag plockat iordning. Hopplöst..

Jag längtar ialla fall till hösten, otroligt mycket.

1 kommentar:

sophie sa...

hösten?! why? =O