25 maj 2008

Welcome to hell, here dies everyone!

Suck, spindeljakt inatt igen. Jag hatar dom jävla sakerna. (Nu tänker ni kankse att det är djur och att jag skulle skrivit det istället, men jag skulle inte tro det. För mig är dom inga djur, dom är monster, dom är det's och dom har inget jordsligt värde *utrotning*). Jag har ju redan dödat någon denna veckan. Undra om dom kommer tillbaka till mitt rum för att rädda dom som har kommit in här, men aldrig tillbaka? Sörj era små jävlar, för jag ska döda alla av er!
- -

F.ö så har kvällen varit bra. Jag körde och hämtade superbraing, och sedan drog vi till Nytorpet och bastade samt badade lite halvt för att vi är mesar. Jag behövde komma iväg, och ut ett tag. Basta är bra med, man blir av med kroppsliga orenheter. Det gillar vi.


Jag ska strax ställa iordning på mitt rum igen så jag kan gå och lägga mig så småningom. Jag ska nämeligen till skolan imorgon och ha nationellt prov i EngB, som jag missade den dagen då jag körde upp. (F.ö känns det fortfarande sjukt konstigt att jag har körkort, men väldigt gött att jag klarade det) Nationella proven är helt värdelösa, och meningslösa. Känns det värt att göra det imorgon? - Nej!!!


Kisso, Eme.

Inga kommentarer: