06 maj 2008

Dumma, dumma, dumma mig!

Ah, vad arg jag blir på mig själv! Jag skulle ju gå upp tidigt idag, men nej. Jag har försovit mig tills nu. Vi skulle redovisat idag, så jag fick panik och skämdes. Nu vet jag att vi ska redovisa nästa vecka istället, phew* Tydligen så är det ingen mening för mig att dra till skolan nu, för vi ska tydligen inte ha någon eftermiddagslektion.

Istället ska jag klä på mig något och gå ut i solen och plugga matte. Pluggar jag matte nu så slipper jag göra det ikväll = att jag kan få sova tidigare.

- -

Temperaturen sjunken i mitt paradis. Idag är det bara 35 grader Haha, jag vill ändå dit nununu! 35 grader lär göra så att man smälter ort ialla fall ^_^

- -

Jag tog ju bort ringen som jag hade i örat. Det kommer ni nog ihåg. Det som är konstigt är att jag har ont där den satt. Det är inte svullet, eller infekterat, eller något sånt utan det gör bara ont. Helt cp.


Well. Skriver nog sen. Ciao!


What if you are the one?

Inga kommentarer: