20 maj 2008

15 / Sweden Rock!

Edguy - When a hero cries.mp3

Tisdag idag. Jag sitter redan i skolan, för ovanlighetens skull.

Sitter och funderar på hur jag ska kunna utplåna spindlarna som älskar mitt rum (?). Jag har dödat spindlar i stort sett varje vecka. Någon vecka så har jag dödat flera stycken. Imorse hittade jag en till. Den föll ner i min säng ifrån mitt sängöverkast. Hur äckligt är inte det då? - Dem är överallt!! Well, jag dödade den.. så den strynklades ihop. Sen blev det köket, samt bränning. He-he. Regn imorgon!

Jag har hört rykten om att vi ska kolla/lyssna på treornas projektarbeten idag, och bara tanken av det tråkar ut mig. Sist vi lyssnade/kollade på deras arbeten så var det kass, helt tråkigt.

- -

Efter skolan så ska jag fota till mitt fotoarbete som ska vara klart imorgon. Jag hade kunnat vara klar för ett tag sen, men folk som är lärare på denna skolan är sega och LÅNAR INTE UT kameror. CP! Hur fan ska man då kunna arbeta ikapp det som man har missat, för att man varit sjuk eller ledig? Det får bli klart idag ialla fall, på lunchen eller efter skolie.

1 kommentar:

Jennie sa...

Good luck, Soulie. :)