19 maj 2008

"Home sweet home"

Well. Finally. Nu är jag hemma, och inne också för den delen. Jag anlände till Kristianstad ikväll när klockan var 20:04, och där stod mamma snällt och väntade på mig. När jag kom hem så slängde jag in min packning på mitt rum, sedan kastade jag mig nästan över mina marsvin. (Saknad, faktiskt.)

Jag ringde Ida-darling, och vi bestämde att vi skulle se på en film. Jag körde in till henne istan, och det blev att vi såg på The Last Castle, som för övrigt var väldigt bra. Jag tycker om min Ida, jag har saknat henne! Det känns så skönt att prata med henne, om allt möjligt.

- -

Helgen har varit fet, som sagt och skrivet. Verkligen! Känns som om jag har uppdaterat flitigt även om jag har varit iväg, så det finns väl egentligen inte mycker mer att skriva om ^_^


Nu ska jag se till att bli trött, packa upp och sedan sova. Det är ju skola imorgon, som jag inte alls ser fram emot. Buuuu. :(((((((

Inga kommentarer: