06 maj 2008

Handboll vs Fotboll

Nej, jag ska inte välja.
Handbollsträningen ikväll blev en flopp. Det var typ inga som dök upp alls, och sånt suger. Jag som behövde avreagera mig som bara fan på att springa runt där som en jude och få ur mig allt. Ett + är att det antagligen blir beach nästa vecka. Vet mer längre fram...

Okej, till fotbollen. När jag kom hem idag så sa mamma att två gamla fotbollskompisar till mig har börjat lira igen. Kände att jag borde spela igen, det är så jävla roligt egentligen. Ska nog våga mig på det, på söndag och se hur det känns. Det är ju i och för sig grässäsong nu. Får se om det är gräset jag är känslig mot. Om jag är det får jag väl fixa ännu mera drugs så jag klarar mig -.-

Så, kanske på söndag!
Nu ska jag ta en låååååååååång och vaaaaaarm dusch, sedan ska jag slänga mig i sängen och kolla på Festival. Imorgon ska jag bli fett klar med min fotoutställning, sen så ska jag till matte-stugan.

Inga kommentarer: