20 maj 2008

Back on track

Nu är det kväll igen, och ännu en dag har gått då jag har fått mycket gjort.

När jag kom hem ifrån skolan så fotade jag till mitt fotoarbete, eftersom jag lånade hem en kamera, som dock var tvungen att vara tillbaka på skolan innan lärarna gick hem - suck. Jag tror inte bilderna blev så bra heller, men jag orkar inte bry mig så mycket om det längre. Det var ett kul arbete i grunden, sen så insåg jag vilken typ Anna(ny lärare) var, så nu är det inte kul längre.

Efter middagen så satte jag igång med att fortsätta göra iordning bilen. Jag hade bara bagaget kvar och det är klart nu. Jag har slängt ut djyrbyren, som Frida dock hjärtade, jag har torkat och skurat mattan. Nu är HELA bilen ren och fin. Nu är det dessutom hundförbud i den ett bra tag..


- -

Jag har fått ordning på mitt rum också, så nu känns det bra. När jag gjort allt som jag skulle i städväg så drog jag till gymmet och körde där en timme. Det var ett tag sen nu, så det känns bra att vara tillbaka på den vägen igen. Undra hur min kropp känns imorgon dock?

Nu ska jag lägga ifrån mig laptopen och sätta igång en film.

Inga kommentarer: