17 maj 2008

Kbacka/GBG/J # 2

Okej, vart ska jag börja?
Just nu sitter jag och Jennie i soffan och gottar oss med lite godis och ser på film. Narnia, bara för att den är så mysig. Jag har innan dess rabblat igenom alla "Jag har aldrig..."-korten, och skulle jag druckit så hade jag nog varit ganska så påverkad vid det här laget.

Dagen har varit bra. Först så åkte vi in till GBG. Vi fick låna hennes pappas bil, och jag körde. Det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle vara, det var riktigt roligt.

Vi gick runt lite och kollade, provade kläder och så. Sen mötte vi upp Steff, Mo och Lollo. Helt oväntat så åkte dom upp till Göteborg imorse, vilket vi fick veta sent igårkväll. Well, det har varit kul med sällskap ifrån Blekinge också. Haha, skön dag.

Jag har hittat lite smått och gott ialla fall, som jag är nöjd med.

Inga kommentarer: