07 maj 2008

Today is today

Hör & häpna, idag kom jag i tid till skolan. Första gången den här veckan, haha. Vi morse hade vi foto a. Jag, Krooki och Fis begav oss till lekplatsen för att fota bildserier. Haha, det var faktiskt lite roligt (a) Jag slänger upp några bilder senare.

Min andra plan idag var ju att bli klar med min fotoutställning, men nej. Jag har två bilder kvar, men jag har ialla fall blivt HELT klar med tre stycken, och det är ju bra!

- -

Lunchade på stan med Jonas och Krooki. Det satt lagom fint i magen. Därefter så gick jag och Jonas tillbaka till skolan. Jag skulle gå på mattestugan. Bamdad hade den och jag tycker att han var värdelös! Han kunde inte hjälpa mig med vad jag behövde hjälp med, och han är mattelärare? Haha! -.-

Nationella imorgon kommer nog gå bra ialla fall. Efter maten sen så ska jag läsa igenom mina anteckningar, det är alltid bra. Annars ska jag försöka att inte tänka på det så mycket.

Jag ska ut och köra bil med mamma ikväll också. Jag kan köra, och jag kan köra bra. Så är det bara. Jag ska klara den förbannade uppkörningen också!!!

Jag är glad för övrigt. Jag har så härliga människor runt omkring mig hela tiden typ. Mina klasskompisar, min familj, mina andra vänner utanför skola och familj. Fantastiska, allihopa!



GBG på fredag nästa vecka är bestämt. Jag ska boka bljetterna någon dag snart, tror det blir på fredag. Det ska bli så himla roligt att träffa Jennie! & vi ska ha sååå roligt!

Inga kommentarer: