10 maj 2008

Girlsnight!

Ikväll har varit en mycket mysig kväll. Jag dök upp hos Frida lite efter 19:00. Då begav vi oss till Citygross och köpte snacks till kvällen. Lite senare så mötte vi upp Jennifer som hade slutat jobba. Vi beställde mat på Tikka House, och sätt där och åt. Indiskt, och starkt - supergott! Jag åt något som hette Garlic Masala. Pax för att beställa mat därifrån igen!

Därefter så tog vi oss hem till Frida och tog plats i hennes feta fåtöljer. Vi såg på film. Grain, tror jag den hette. Det var ialla fall en skatefilm och den var till och med bra!

Nu är jag hemma.
Och inatt är månen vackrare än någonsin. Jag har aldrig sett månen så fin och så mysig. Så synd att den inte låg högre upp på himmlen så jag kunde ha fotat den.

Jag ska röja undan min säng och sedan sova tror jag.
Imorgon har jag och pappa planer!

Inga kommentarer: