23 maj 2008

Helg, äntligen helg

Okej, bra dag tycker jag allt. Var i skolan och hade matte, sedan så körde jag till sjukan vid 11, och kollade upp mig: Okänt virus. Jahapp? Efter lunch så redovisade vi media-projekten (kräks), men skönt att ha det överstökat.

Jag och Frida kom på vår blodgivar-tid ;), så vi drog efter redovisningen sedan mötte jag upp Ewan och tog en glass på glassbåten nere vid hamnen.

Halv 5 plockade jag upp mina klasskompisar, eller ialla fall tre utav dom. Jonas, Fis och Bella. Vi begav oss iväg på en roadtrip till Olofstörm för Holjemarknad, som iofs sög, men jag hade riktigt trevligt. Kändes lite små coolt att köra själv någonstans med polare liksom.

Nu ska jag dunsta igen.
Det här med att strunta i den här dumburken funkar och känns väldigt bra. & en annan sak som är bra är att jag har köpt morsdag present till mamma också. Jag hoppas hon gillar den.

Inga kommentarer: