26 maj 2008

Ingen rubrik, okej?

Okej, allihopa.
Jag fick IG+ på engelskadelen som jag gjorde idag, hahaha.


- -

Nu har jag varit ute och fotat. Inte nog med det, jag drog inom Vero Moda också och provade kläder. Det slutade med att jag la undan ett par jeans, ett linne och eventuellt ett par öronhängen som jag ska hämta efter skolan.

Sen fotade jag blommar i en blomsteraffär. Helt dötrist, men det ska bli kul att jobba med bilderna i photoshop, så som jag planerat att jag ska göra. Hoppas det blir som jag tänkt mig.

- -

Annars bara slacky idag. Jag ska bara läsa lite på svenskan så att jag klarar den imorgon. Betyget på det provet verkar ju inte spela så stor roll för mig, för jag ligger nog jävligt bra till ändå. Hää-hä..



GE MIG BAND T-SHIRTS! NU!
pussss!

1 kommentar:

sophie sa...

IG+ är ett väldigt sött betyg. haha ;D

Snart srf babe <3