31 maj 2008

36 minutes to midnight

Jobbet gick bra. Tiden gick faktiskt rätt fort, ialla fall fram till halv 9. Nu har jag suttit ute på altanen med mamma och pappa, och ätit. Drog inom Donkan på vägen hem ifrån jobbet och köpte hem lite mat.

- -

Just nu lyssnar jag på Volbeat, hela tiden. Dom är sjukt bra, och jag hade nästan stoppat undan dom lite, men så spelade vi dom som fan nere på Rocken när vi jobbade, så nu har lågan tänts. Jag ska även se dom live under Sweden Rock! Kommer bli 4 feta dagar.

- -

Det suger när man inser att man ångrar sig som fan. Jag är dum, dum, dum. Jag tar inte de chanser jag får. Jag är så förbannat korkad och jag slutar inte heller. Jag ångrar mig, jättemycket, förlåt. Du vet vem du är.

- -

Imorgon är det söndag. Och blir det som planerat så ska jag leka med Jonas en stund. Vi träffades även igår. Det var chilly och bra. Min bästa. :)


Nu blir det sängen och en film, så jag kan fördriva tiden.
Jag ska hålla mig vaken, är nämeligen fylletaxi ikväll!

Inga kommentarer: